Inspiration

Och när det blir skönt ute så spenderas största tiden där. Det enda som görs inne är just de saker som inte går att göra ute. Jag blir rastlös och på dåligt humör om jag inte kommer ut.
Det är en av anledningarna till att jag inte skrivit på sistone. Jag har inte varit inne överdrivet mycket.
Sen kom det dåliga vädret., ja då försvann lusten att skriva helt...
Och saknas lusten ja då finns det noll inspiration hos mig.

Som tur var kom den tillbaka.
Lusten alltså.

Och en grej till..







VM GULD TILL FINLAND!!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Grattis till guldet!

2011-05-16 @ 22:14:57
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Thomas Björk

Stackars pojke,har mamma o pappa,"tvingat" stackars EMIL att vifta med..................

2011-05-17 @ 12:18:15
Postat av: mormor

det är bra lär upp honom.....ler han är så gullig så

2011-05-17 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0