Tvillingsjälar

På fredag är det den fjärde Februari.

Vilket betyder att jag och Jarmo har hängt ihop i sjutton år.

I halva mitt liv alltså.

Vi var ett gäng som pratade om det ena och det andra igår när en vän till oss båda sa om oss, - Di där två, di är som Ler-och Långhalm serru.

Ett bättre uttryck får man nog leta efter.



Vårt förlovningskort. Jag är sjutton och Jarmo arton år.
Vilka otroliga minnen det här kortet väcker... Skulle utan att tveka kunna leva om dom här åren en gång till.

Det är ifrån dom åren man har dom starkaste minnena.
Vi hade roligt, livet lekte och vi struntade blanka fan i vad folk tyckte och tänkte.

För det är ju så folk ska alltid tycka och tänka så förbenat mycket om alla andra, och det tycktes mycket om  mina vänner. Dom var inte "fina" nog i vissa ögon.

Tänk om dom bara vetat vilka underbart fina människor dom egentligen var? Tänk om folk bara kunde sett lite under ytan?

Men sånt händer knappt.

Men vi vet ju vart vi är idag och vore jag dom skulle jag skämmas.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till er båda visst är ni som ler och långhalm

2011-01-31 @ 10:08:38
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Ni är så fina i hop..kram på er båda.

2011-01-31 @ 14:41:19
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Sara

Grattis!!! Underbart kort o ni är lika snygga fortfarande.



Och tänk om fler kunde hitta sina tvillingsjälar så enkelt som ni två o sedan faktiskt hålla ihop.Det känns ibland som att folk alltid ska försöka för mycket. Det ska vara så hysteriskt allting och en dag orkar ingen leva upp till de ändlösa kraven och då går det åt skogen.



Stort grattis igen o all fortsatt lycka till er o er fina familj!



<3

2011-01-31 @ 18:58:45
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-31 @ 22:50:03
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Bea

Vad härligt!

I Götene tycker folk så jävla mycket om allt och alla. Det bottnar i ren avundsjuka. Trist.

Kram!

2011-02-01 @ 07:38:35
URL: http://hemmahosfamiljen.blogspot.com/
Postat av: ♥anna♥

Grattis grattis!

2011-02-03 @ 22:53:30
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0