Julbilder

Jag har inte glömt av bloggen inte. Tvärtom jag har varit på väg men det har dykt upp lite annat emellanåt.

Som ett mycket trevligt julfirande med mor,Thomas, min far och syster och vi då. Dom var hos min bror och hans barn på förmiddagen och kom sedan till oss där vi började med att fika till Kalle Anka (såklart) blev avbrutna av att Tomten kom, julklappsöppning och efter det julbordet.

Juldagen firade vi med att min bror och hans kottar kom ner till oss då det åts och byttes julklappar. Mysigt och på så sätt slipper vi flänga runt med barnen på julafton. Skönt för oss alla.


Vi gav strikta ordet till vår mor att bara sitta och ha det skönt medans jag, min syster och Thomas tog hand om kökstjänsten.

För det är ju så det ska vara, våra mödrar har ju år efter år, efter år tagit hand om köket med allt vad detta innebär så någon gång ska det ju vara deras tur att slippa. Så har vi gjort ett par år nu.

Hur gör ni?


















Ja alla blev nöjda över sina julklappar. De stora barnen fick vad dom önskat och minstingen i huset var också mer än nöjd. Kläder, pyssel och bilbana var något av det han fick.


Gårdagen spenderades bland så många andra i Skövde på rean. Jag hittade äntligen ett par taijta svarta jeans och Bella gick loss på pengarna hon fått och fick med sig mycket snyggt hem.

När jag kom hem blev det till att "sitta" vid granen som Emil ville.



Och där satt vi. Jag med mitt kaffe och Emil med hans pepparkaka.

Enkelt men väldigt mysigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt:) Åh jag vill åxå ha ett par nya svarta jeans..tycker det är svårt att hitta som sitter som jag vill. God fortsättning!

2011-12-28 @ 09:12:47
URL: http://[email protected]
Postat av: storasyrran

Låter som en fantastisk julhelg! Mysigt! God fortsättning nu!

2011-12-28 @ 14:52:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: mamma

ja det var en mycket trevlig julafton känns skönt att ni tar över i köket och jag kunde vila mig lite i soffan

2011-12-28 @ 17:23:45
Postat av: Sara

Vad fina ni är. Och Emil den lille goseplutten med kavaj och slips. Fniss.



Julen var bra. Som vanligt. Nu är jag trött på julen och vill städa bort den redan nu.



God fortsättning! Kram!!!

2011-12-28 @ 20:30:51
URL: http://casalott.se
Postat av: Sara

Måste bara säga att D reagerade starkt på bilden på Markus i detta inlägg.



Han sa: "Vad fin den pojken var". Jag trodde han menade Emil först (eftersom d oftast brukar vara de små som får den största och första uppmärksamheten) men när jag fick scrolla upp i inlägget hamnade vi på Markus bild istället.



Och alla tre är väldigt fina!



Kram!

2011-12-29 @ 19:39:45
URL: http://casalott.se
Postat av: Mari



Marcus är lik pasi juh :)

2011-12-29 @ 21:18:39
Postat av: Malinc

Vad roligt att höra det ni båda (Sara o Mari) skrev om Markus=)

2011-12-29 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0