Ledigt!!

Idag börjar julledigheten för mig och resten av familjen.Tjihoo vad skönt!

Dessvärre hade jag glömt att stänga av klocklarmet så imorse ringde klockan 06.10.. och Självklart vaknade minstingen till av det. Så det var bara att kliva upp men jag var så fruktansvärt trött så jag la mig och slöa i soffan med Emil brevid mig tittandes på Bolibompa. Tack för bra barnprogram...



Jag frågade Emil vad han tror han kommer att få av Tomten och han svarade, -Nya bilar och däck! Han är svag för bildäck.

Vad tror du mamma får då fortsatte jag. -Mmm eeen klänning! svarade han glatt. Ja vi får väl se vad Tomten kommer med.


Nu väntar alla ärenden framme på byn och ikväll blir det julgranspyntning!

Kommentarer
Postat av: Sara

PLockar Emil av bildäcken från sina bilar? Han kanske vill ha reservlager?



Det skulle Dimitris behöva. Ett reservlager med däck. Han plockar av däcken, och sedan ( i bästa fall) stoppar han dom i munnen och går omkring och suger på dom tills jag upptäcker hans plutande apformade mun och ber honom spotta ut vad han har i munnen.



I värsta fall förlägger han dom och vi hittar dom inte alls.

2011-12-28 @ 20:33:38
URL: http://casalott.se
Postat av: Malin

Han gjorde det men slutade upp med det för ett tag sen och har nog ångrat att han slarvat bort alla sina däck...=) Tror jag..

Så Dimitris stoppar dom i munnen istället han, ja vilka ider dom har

2011-12-28 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0