Bildfrossa på sommarens bröllop

I juni var det dags för det första sommarbröllopet. Mina fina kusiner hade ett dubbelbröllop med sina utvalda.



Min kusin Helena och jag.



Min kusin Roberts fru Madde (och jag)



Glada gäster



Så vackert.. och roligt.
Jag har en släkt som älskar att dansa så här gick det mycket i dansens tecken senare på kvällen med olika uppträdanden av olika slag.

Förra lördagen så gifte sig min fina vän Marigory sig med sin Ole-Magnus.





Även här ett vackert bröllop med mycket tal och känslomässig sång.



Bröllopsfesten hölls i mysiga "Smedjan".

Gårdagens "30-årsfest" visade ju sig vara ett bröllop.



En mycket tårfylld David (till vänster) står och ser sin blivande fru ledas fram av sin far.





Brudens systrar och systerdotter.



Ja dom är lite speciella i släkten Kjell....



Min kusin Jenny. (Och jag igen)



Här har bruden slängt av sig kläderna och kör en häftig dansshow.



Och avslutningsvis lite trevliga gäster. (Dock var min bror en aning upprörd över att han hade jeans på sig när det faktiskt var bröllop..)

Som dom säger , alla goda ting är tre och det är den här sommaren ett levande bevis på.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Vilka härliga bilder! Mysigt med bröllop!

2011-08-21 @ 20:18:40
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0