Superdeal!

Vissa dagar kan man ju inte låta bli att undra.

När en annan knappt orkar med ljudet av x antal ungar som invaderat trädgården i form av studsmatta (hopp+ illhöga tjut) eller något liknande...

Hur orkar grannarna med?

Från mars/april tom oktober nångång sådär...

Från morgon till kväll...

Och när poolen kommer upp...

Ja resten kan ni ju räkna ut.

Klart att dom inte orkar.

Jo dom med barn själva givetvis.

Dom har ju ungarna här.


Undra om man skulle ta och tjäna sig en slant kanske?

Ta inträde för toabesök och en liten peng för saft?

Lägga till en bulle oxå. Nej kex får allt räcka tror jag bestämt. Vilken jäkla ide!!



Nej jag är inte sur. Eller ironisk.

Allt jag begär är kanske sisådär en dag i veckan själv i vår trädgård.

Eller en gång i månaden?

Eller en enda dag på hela sommaren?

Snälla?

Snälla!!




Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Förstår dig verkligen..:-)

2011-04-27 @ 07:51:47
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Cilla

Känner igen problemet eftersom vi har pool själva, det slutade dock när jag sa att visst ni får bada här men då får er mamma el pappa följa med och"vakta" och då helt plötsligt var det inte så många barn som kom och badade! ;=)

2011-04-29 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0