Hemma från Ullared

och jag är supernöjd över dagen. Trevligt resesällskap, mycket folk, och då menar jag sjukt mycket. Jag var en aning förvirrad där ett tag, men lyckades samla mig.

Det blev bra inköp, Markus och Bella är supernöjda, hittade en hel del till dom. Blev inga bilder tagna där då inköpen snabbt provades och försvann in på deras rum.

Min snälla mor gav mig födelsedagspresenten i förskott. Pengar så att jag skulle köpa lite till mig själv oxå. Så det blev lite inköp jag är mycket nöjd med. Tex väskan, men den kommer inte riktig till sin rätt på bilden.

Till Emil fanns det oxå en hel del, så det var bara att ladda upp.



Men jag tog bara lite kort, för att visa lite av inköpen.



Aldrig fel med lite krims.



Min nya väska och jeans hittade jag där... Trodde jag aldrig.



Dagens matintag: tre koppar kaffe, två frallor, en korv med bröd, två bullar. (okej, en hallongrotta blev det me)

Dagens telefonterrorist: Kära Bella, som ringde tre- fyra ggr för att förhöra sig hur det gick.

Dagens tattare: Tyckte nog alla som såg mig komma där i mina sandaler/tofflor.. Jag ville ju liksom inte bli onödigt varm inne i affären. Räknade dock inte med iskallt spöregn i kö.

Dagens summa: Trodde ni va? Den var helt okej.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket trevlig dag trots regnet ,köandet och tokiga bilister ...den glömde du Malin...

2010-09-19 @ 19:24:12
Postat av: Anna Auf Rubenstein

ÅÅ va roligt..väskan såg fin ut :-)

2010-09-19 @ 21:52:30
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0