Så kom snön

Jag tror ni börjar hänga med i det här nu, hur det funkar i mitt krypin. Glest mellan inläggen lika med en trött Malin.
Och när jag är trött då försvinner även energin till att skriva.

Men jag skulle ju kunna nämna att på hemväg från jobbet igår, runt tretiden så traskade jag på i vanlig takt och reflekterade över hur grönt det fortfarande är (var) ute.

Solen lyste in i små gläntor i skogen och trots den kalla luften kunde jag nästan frammana lite sensommarbilder där i skogen.

Även om solen faktiskt sakta men säkert var på väg ner.

Det var igår.

Nu är det totalt snökaos.

Hallå.. jag gick ju bara och fantiserade lite för mig själv. Jag fattar att det inte är sensommar längre, men man kan väl få gå och filofisera lite utan att vädret ska visa sina makter så storslaget.

Eller?




Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, tack goda Dudinna för att ha fantasi...det kryddar livet lite. Kram Lilitha

2010-11-10 @ 11:55:34
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Haha..jag tror det blev lite fel där..haha. goda Dudinna...vad är det för nåt...? Jag menar förstås goda Gudinna... Kram Lilitha

2010-11-10 @ 11:56:52
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: eda

Massor med snö vid er. I lidköping inne i stan ser det inte alls ut att vara så mycket

2010-11-11 @ 09:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0