Kära unge..

När jag kom hem efter en jobbdag, på min tjugoåttaårsdag hörde jag Markus, då fem år ropa från sitt rum, Kom inte in hit än mamma!

Jarmo mötte upp i hallen med en blick som sa, om du bara visste...

Nu får du komma mamma! ropade Markus från sitt rum.

Jag går dit, och möts av en syn som får känslorna att svälla över. Han har blåst upp exakt tjugoåtta ballonger. Till mig. En för varje födelsedag.

Jarmo hade sagt till honom,  men du, det kommer att bli jättejobbigt för dig, mamma blir glad för en.

Men Markus kämpade på. Mamma skulle minsann få en för varje födelsedag.

Vilken unge man har, grattis på din elvaårsdag mitt själsbarn.


Kommentarer
Postat av: Anna karlsson

UNDERBARA UNDERBARA MARCUS GRATTIS FRÅN OSS!!!

2010-05-29 @ 16:17:54
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Eda

Underbara unge :) Grattis till honom!!!

2010-05-29 @ 16:26:44
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0