Man blir bara tröttare ju mer man sover

Den här helgen har jag varit konstant trött känns det som. Fastän jag har sovit mer än vanligt, så det känns ju mindre kul.
Men man kan ju inte va på topp jämt. Därav det dåliga bloggandet.
Gårdagen gav guld till grabbarna i GIF. Så det var en bra cupdag det.
När jag kom hem på kvällen frågade jag Jarmo lite på skämt om Emil frågat efter mig. Det var ju trots allt första gången jag var borta från honom en hel dag, dock i goda händer.
Nej han har inte frågat efter dig, det har gått bra här hemma, svarade Jarmo, vilket jag räknat med. Funderar lite, var det verkligen första gången jag var borta en heldag, men jo det stämde.
Jag har ju varit iväg på det ena och andra, men inget från morgon till kväll.
Kan det verkligen stämma frågar jag Jarmo, att jag inte gjort något på egen hand på ett år?
Ja, jag har ju sagt till dig flera gånger att du borde göra något, bara du och någon kompis, hitta på något någon helg säger han.
Visst jag har ju varit iväg på kvällar nån gång hos tjejkompisar och så, lite shopping nån halvdag, men mer har det inte blivit. Jag har inte kännt för det än, har lite svårt att åka iväg när man har en så liten hemma. Fastän jag vet att dom är i trygga händer.
Man är som man är, på gott och ont fast nu kanske jag får ta och hitta på nåt snart, det är ju inte fel det heller, att bara unna sig själv nåt skoj.
Vi får väl se vad det blir av.
Man ska bara ta tag i det oxå.
Men shit, jag är fortfarande förvånad över det ovan nämnda faktum. Ett år alltså, jag är rätt bra på sånt annars, se till att man kommer iväg och gör något kul med kompisar.
Tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0