Ska aldrig säga aldrig

Och vart sjutton är det där omtalade snöovädret då, frågade jag Jarmo förut. Tog inte mer än fem minuter så hade jag fått svar på tal. Det började fullkomligen vräka ner. Förstår inte vädermakterna att vi är mer än nöjda nu? Det är bra, tack nu vill vi se en glimt av våren. PLEASE!!
Jag häller i mig tranbärsjuice nu, det ska ju tydligen vara bra sånt där, då undviker man urinvägsinfektioner och blåskatarr. Mor min brukar säga det, jag svarar alltid, jag har aldrig i hela mitt liv haft nåt problem med sånt, och kommer nog inte få det heller. Trodde jag ja. Haft lite diffusa symptom ett par dar nu, trött, lite illamående, och det som gör det hela uppenbarligt, ett fasligt springande till ett ställe. Frågade syrran förrut,som jag alltid gör när jag inbillar mig en tänkbar sjukdom eller så.... Antingen skrattar hon bara åt mig, eller så säger hon bestämt, du får nog säka för det. Nu var det de sistnämnda. Så jag ringde fram för att höra, hon frågade en massa och jag sa tillslut, nä det är nog ingen fara, det går nog över av sig själv. Hon sa, du kommer in i morgon och lämnar ett prov. Okej sa jag. Så nu sitter jag här med den där sura otäcka tranbärsjuicen som jag minnsann aldrig skulle behöva..

Kommentarer
Postat av: markus

När jag skottade 1 gång sen så skottade jag igen. Jag springer och leker

2010-01-27 @ 20:46:27
URL: http://mackanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0