Kan man nysa ihjäl sig?

Alltså, kan man nysa sönder magmuskler? I mitt fall, kanske. Det är ju inte så direkt att jag gör små diskreta tjejnysningar utan när jag nyser vibrerar huset, jag lovar!
Det är väl ungefär som med mina snarkningar, låter som värsta karln som drar rediala stockar.
Jarmo som jobbar natt, brukar säga att när han sätter nyckeln i låset på morgonen så hör han mig...
Det är såpass illa att han har spelat in mig, flera gånger för att jag inte riktigt tror på han, och tyvärr har han rätt. Så det är väl ingen dröm att sova med mig direkt.
Men ingen mardröm heller, som tur är!

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Haha, du får trösta dig med att Jarmo fortfarande är kvar hos dig! =)

2010-01-06 @ 23:10:21
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0