Kaffetime!

Nu väntar jag på att Emelie och hennes tjejer ska dyka upp. Det var ett tag sen vi sågs, men när vi gör det brukar vi ha kul. Tex Annikas möhippa, eller Ullaredsracet, då vi blint trodde att jag skulle kunna bana vägen med min höggravida mage. Trodde vi ja, det var banne mig ingen som hade respekt för den inte. Men riktigt kul hade vi. Jag, Emelie, Anna K och Annika.
Undrar vad nästa grej blir som vi gör, gillar spontana infall. Det är oftast då det blir som bäst. Är man bara med några människor man tycker om så kvittar det nästan vad man gör, man har roligt, och det är huvudsaken.
Nu får hon dyka upp, jag är kaffesugen!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, vi får allt ta och hitta på något nytt snart!

Vad fint det blev på din blogg. Snyggt och mycket lättare att läsa med lite större bokstäver.

2010-01-06 @ 11:06:22
URL: http://mammapower.blogg.se/
Postat av: Emelie

dagen idag var väldigt spontan och Trevlig! Alltid lika roligt att träffa dig!! och ja dagen innehöll endel spontant..hehe jag min NÖT exempelvis..och det är inte alla som Ger bort blommor för att man kommer hem och fikar! ; ) Tack för idag, over and out ; )/mesen

2010-01-06 @ 13:33:35
Postat av: Anna Anka

Jag tycker att vi bokar in lite spåkväll hemma hos mig..med lite vin och gottigotta någon kväll snart..vi hörs om när!!!! Kram

2010-01-10 @ 14:54:01
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0