Undersökning

Jag fick ett brev från Lunds universitet idag. Dom (yrkes-och miljömedinin) ska göra en undersökning om miljö och barnafödande. Dom ska ha den som grund för förebyggande åtgärder, och få bättre kunskap om just miljö och barnafödande.
Först skulle jag svara om jag ville vara med, sen kommer en sjuksköterska att ringa upp och göra en timmes intervju. Dom ville även ha tillstånd att hämta uppgifter om graviditeterna och förlossningen.
Man är anonym och kan när som helst avbryta deltagandet.
Klart jag är med, jag gillar ju sånt där...sjukhusgrejer..
Man får en symbolisk summa oxå för deltagandet, en hundring, men det spelar ju knappt ingen roll, det kan bli intressant att läsa resultatet när det är klart.

Kommentarer
Postat av: Thomas Björk

Va kul,det låter intessant och spännande.

2010-02-12 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0