Tankeställare

Jarmo frågade mig förrut, hur ska du hinna med ditt bloggande sen när du börjat jobba? Hm..den tål att tänka på.
Nu har man ju tiden att göra ett inlägg här och där, alltefter vad som händer här hemma, men sen då?
Jag börjar ju faktiskt jobba om exakt en månad och fem dagar. Då är min mammaledighet slut. Jarmo går hem och njuter  (så räkna med kanonväder just då) .
Det kommer att bli underbart väder bara för det.
Men jag ska nog få ihop det på något sätt, vi har ju läxor, fotboll,skola,styrelseuppdraget i föreningen, hemmet,skjutsa barnen, och allt annat som hör vardagen till att sköta, så lite jobb på det är ju bara en droppe i havet. Eller?
Jag har ju fixat allt förrut, fast då var det ett barn mindre, och ingen blogg. Men jag gillar när jag har mycket omkring mig. Har jag för mig..

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

På något sätt är kvinnor fantastiska på att fixa hundra o en saker samtidigt.



Jag är säker på att du kommer hinna allt det där samt fortsätta blogga. Kanske inte lika mycket men något iallafall. Hoppas jag. Annars får du göra det till en kvällsrutin precis innan du ska lägga dig :)

2010-03-01 @ 09:18:00
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: ♥ anna ♥

Jag trodde inte heller att jag skulle blogga när jag började jobba. Men för mig är det lite avkoppling med att skriva några minuter. SÅ det kommer du säkert fortsätta med! Vad ska vi annars läsa?

2010-03-01 @ 12:25:09
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, man hittar ju alltid lite extra tid till något man verkligen gillar=)

2010-03-01 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0