Nöjd

Problemet är inte vad man ska hitta på att skriva, problemet är vad ska man välja. Jag skulle kunna sitta och skriva i timtal, men det skulle förmodligen bli ett alldeles för långt inlägg att läsa.
Sen kanske man inte vill skriva precis allt här heller, funderade ett tag på att ha en blogg där man är anonym, men det är ju just det, jag är ju inte så mycket för att vara anonym. Fördelen med den skulle ju vara att där skulle man ju kunna skriva precis allt man känner för just då. Eller allt man gjort, fått , förlorat, älskat, hatat, glädjit sig åt, sörjt, skrattat, vart arg på osv...
Men jag nöjer mig med den här. Och det viktiga är att man känner.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag varken vågar eller hinner känna efter...och tur är väl det=))



kram

2010-02-01 @ 11:02:09
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: sara Gren

Jag gillade wordpress som jag använde mig av innan blogspot. Där kunde man publicera hemliga inlägg med lösen och det passade mig och mina mörka sidor skitbra!



Jag saknar det.

2010-02-01 @ 20:54:44
URL: http://casalott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0