Franska mygg

Inatt drömde jag (som vanligt) en massa drömmar.

Har ni hört talas om " Franska mygg" ??

Det har aldrig jag. Förrän nu då, i drömmen.

Jag var på ett tropiskt ställe, jag tror det kan ha varit Thailand. Rätt som det är dyker det upp ett mygg i drömmen. Storleken var som en mindre fjäril ungefär. Lite fladdermusliknande.

Sjukt.. jag vet.

En till dök upp och någon sa då till mig, Det är franska mygg!

Jag blev genast mycket bekymrad då jag inte hade någon allergimedicin med mig.

Tydligen var dom väldigt giftiga.

Lustigt hur man kan drömma om något man aldrig någonsin sett eller hört talas om..

Hm ska nog googla lite på ordet Franska mygg senare ikväll.

Nu städa!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Haha ja usch vad man kan drömma..

2010-12-30 @ 19:12:55
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kunde inte låta bli utan googlade på franska mygg. Fick en fullträff där det stod något i stil med "Franska mygg är oftast större än vanliga mygg..."



:P

2010-12-31 @ 09:13:49
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0