Sicken motivering

Vilken gullig nominering jag fick idag!! Eller... hm motivering. Min älskade sambo bestämde sig för att göra slag i saken, fast han var ute en dag för sent med anmälningen.

Till vad? Sveriges värsta bilförare såklart! 

Men det gör inget, jag vet att jag är grym... Så här fint skrev han:

Med tanke på alla år hon har suttit och skrattat åt andras missar mm när det egentligen är hon som ska vara med i programet,  bland hennes meriter finns: köra mot färdriktingen på motor väg,backa ner en skylt ,få motor stop i brant backe på enkelriktad väg i fel färdriktning, köra 3 km med punkterat däck och tycka att bil...en går trögt men gasar på,köra utan motorolja 2km tills bilen stannar, listan kan göras lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0