Missade en viktig sak..

Jag gjorde ett misstag när jag började blogga. Ett stort misstag!

Missade hur viktigt det är med kategorier, för min egen skull. Hade ju ingen susning om bloggerier.

Efter ett bra tag kom jag på detta, och började jobba mig bakåt bland inläggen. Men orkade inte allt riktigt. Så nu sitter jag här igen, och lägger in de gamla funderingarna i fack.

Nyklippt är jag oxå!
20 cm lät jag falla. Emil fick behålla sina guldlockar, vi tog bara minimini. Så nu är vi nyklippta.

Sen slog det mig, det är ju faktiskt Markus och Bella som börjar skolan imorgon.

Fast nu var det ju inte dom som var i akutbehov av klippning.

Men jag behövde nog en liten piff, nu när det blir dags för läxläsning och allt som hör till.


Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

hmm det där fattar jag inte hur man gör(det där med att dela upp i kategorier)..ehh tror jag..inte för att jag direkt undersökt saken..kanske skulle göra det..hmm ja ja orka!



2010-08-25 @ 09:20:13
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Sara

Kategorier gör mig gråhårig - mina egna alltså. Jag lyckas aldrig få till det som jag faktiskt vill...



Lycka till med dina ;) o jag tycker att det ser bra ut hitills :)

2010-08-26 @ 14:40:14
URL: http://didasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0