Soltripp

På fredag åker syrran till Mallorca. Mot värmen och bad, underbart!! För henne. Nej, jag missunnar ingen. Däremot tänkte jag skicka med en del värdefulla tips till syster.

Bär munskydd hela flygresan dit och hem. Annars lär du väl dra på dig både maginfluensa och förkylningar och jag vet inte all skit som härjar nu.

Om en kille kommer och vill bjuda dig på en drink, för sjutton tacka nej!! Han kan ha mystiska baktankar!

Börjar han däremot snacka om bananasplit och dubbelmackor, ja men visst det är ingen fara. Då är det en redig pöjk.

Skulle det dyka upp en läcker klänning i ditt synfält, kanske en ....cerise, Köp den. Blir säkert jättefin på din kära syster.

Blir du tveksam...för att du får syn på flera klänningar, ja köp med dom med då.

Stå inte nära en poolkant iförd en vit thirt. Du kan bli ikastad av någon som tror att det pågår en "Miss Wet T-shirt tävling.

Kommer det någon på stranden och pratar om vattenmeloner, ta inte åt dig ( jag är inte avis på dina stora ) han undrar förmodligen om du vill köpa vattenmelon att äta på.

Ja, det var väl de viktiga råden som jag kunde komma på just nu.

Hasta la vista baby!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Haha tackar för de fina tipsen:) Ska absolut ha dom alla i åtanke....kanske:)

2010-04-27 @ 22:14:35
Postat av: Mamma

hahaha......det var bra råd...det mesta iaf

2010-04-27 @ 22:41:53
Postat av: Anna karlsson

Ha ha haaaaaaaaaa

2010-04-28 @ 15:34:22
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0