Strålande eller...

Något som jag kan fundera på mellan varven är, hur kommer det sig, eller vad beror det på att så många tjejer som lämnar sina män hux flux blir så snygga/ strålar/ smala?

Varför jag tänker på det nu är just därför att många runt om oss, inga nära, men många i omgivningen har gått isär.

Och det slår inte fel, alla tjejer i dessa fall ser bättre ut än vad dom gjort på väldigt länge.

Men vad är det som gör just det då? Ägnar dom sig själva mer tid? Glömde dom av det under förhållandet? Eller är det för att dom mår bättre och det strålar igenom ? Eller är det för att dom är nykära i någon annan?

Eller? Jag är nyfiken, vad är det som åstadkommer detta?




Kommentarer
Postat av: Marie

Är det inte någon sorts naturligt försvar då mitt i sorgen, för det är väl ändå en sorg när förhållandet spricker? Att man i alla fall vill se fräsch ut och piffar lite extra, unnar sig? Nya kläder och ny frisyr, början på nåt nytt liksom.



Jag vet inte, bara rena gissningar. Hälsningar från en gammal sunkmamma:) Kram

2010-04-20 @ 07:55:59
URL: http://www.motnyaml.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha, Marie, du är väl absolut ingen sunkmamma heller!

2010-04-20 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0