Mycket på en gång.

Märkligt...  hur det kan komma sig att det oftast sker mycket på en gång. Ibland gott ibland inte.

Ikväll har vi iallafall besök, som stannar minst över natten. En släkting till Jarmo och god vän till oss båda.
Han behöver lite uppmuntran, stöttning och bara vara. Snacka lite allvar med mig, koppla av med Jarmo. Dom är som bröder dom två. Ibland pratas det massor, eller så blir det helt tyst. Det behövs inga ord. Men jag är glad över att det blev som det blev där, ingen ska behöva ha det så.


Gårdagens besked däremot håller jag fortfarande på att smälta. Men det är ju inte mig det handlar om, men det handlar om dom jag bryr mig mycket om. Jag hoppas innerligt att det löser sig till det bästa bara.

Kommentarer
Postat av: Anna karlsson

Usch och fy..det är inget roligt:-( men det löser sig säkert till det bästa får vi hoppas.

2010-04-30 @ 16:23:20
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0