Syskonkärlek

Gaaaahh!! Jag får totalt tokspel på barnens syskonbråk, herregud vad dom kommer igång ibland, det ena och det andra far ur munnen på dom och jag blir skitsur för att dom tjafsar så på varandra, oftast om skitsaker, tex Markus, pruttar i soffan, med flit, givetvis för att reta sin syster som blir hysterisk.
Eller så kan det vara att han sätter sig i soffan, men då satt ju hon där först, eller fjärrkontrollen, mm,mm,
Jag sa till dom häromdan att ni ska ju vara glada att ni har varandra (dom var mitt uppe i ett bråk), Pappa har ju inga syskon, han växte upp själv ju. Jarmo tittade på mig,barnen oxå ,och i mun på varandra sa dom,
Jaha??? Nope,mitt budskap gick inte fram.
Nu är det snart dax för att åka och lägga ett antal tusen på något väldigt tråkigt, men ack så behövligt.
All shopping är dessvärre inte kul.
Vinterdäck,kan vara bra att ha kanske.Men det kanske dyker upp någon rolig affär på vägen oxå, det vet man ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anna Anka

Fy faan för onödiga måsten som vinterdäck, så satans dyrt!



jaa du Malin självklart ska du vara med på den bilden du målade upp...snaaaaaart!!!!

2009-12-04 @ 12:34:17
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0