Draft: Dec. 28, 2009

Känns som man inte gör så mycket annat än äter massa onyttigheter de här dagarna, man får väl gå lite extra sen, säger jag nu ja...
Just nu är det fullt ös här i vardagsrummet, fyra barn som "leker" skola med sina datorer, och en liten som glatt vill vara med, än så länge tar han ju inte sig själv framåt så långt, men det blir nog värre för dom snart när han kommer vilja vara med på allt dom gör.
Ikväll drar Jarmo och Markus och Thomas till ullevi, för att se den historiska utematchen mellan frölunda och färjastad, vi får se vem som kommer hem glad, dom hejar ju på olika lag dom.
Jag och Bella tar oss en myskväll här när minstingen somnat för kvällen. Lugnt och skönt,hehe, sanningen är väl den att det är Jarmo och Markus som är dom lugna här hemma, Bella har ärvt både min otålighet och envishet, kan vara mycket bra ibland,värre för oss mellan varven.
Hade en mycket trevlig kväll häromkvällen med mycket trevligt folk, våra gamla (och nuvarande) kompisar.
Det blev mycket prat och skratt, och själv kan jag ju aldrig hålla mig så det blev falsksång från min sida oxå.
Så blir det när man slänger på gamla hederliga hårdrockslåtar. Så det var värt den trötta dagen efteråt.
Nä, nu är det dags för lite slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0