Resa och feber

Visst är det underligt hur clementinklyftor som kommer från en och samma clementin kan smaka så olika?

En är supergod medans den andra är besk och den tredje är smaklös och torr?

Djupa funderingar här på måndagskvällen..

Jorå annars rullar det på. Kunde varit bättre med Emil bara. Stackarn ligger i hög feber och hosta.

Jag vet inte vilket jag tycker är värst. Den höga febern eller andningen som hans förkylningar sätter sig på.
Jag hoppas att Markus och Bella klarar sig bara för imorgon bär det äntligen hem till min mor och Thomas för övernattning för att sedan på onsdag bege sig till de tusen sjöarnas land.

Finland.




Om jag är avundsjuk?
Det kan ni sätta upp att jag är.

Kommentarer
Postat av: Thomas Björk

Hälsa o gratta JARMO till det nya jobbet!

2011-03-22 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0