Stopp....

Det börjar bli riktigt jobbigt det här.

Jag hittar bara mer och mer braiga bloggar.

Nu får det vara nog.

Jag ska ju ha tid till annat oxå än att sitta här och läsa.

Nu vill jag inte hitta några mer.

Hinner liksom inte....

Å andra sidan så måste jag hålla mig vaken länge ikväll.

Markus och hans kompis är på nattplask i badhuset.

Natt.... håller på till 24.00

Om det är okej, njaaoo hela hans klass är där och han är visserligen tolv.

Men till klockan 24.00 ..

Ja herregud.

Trodde väl inte riktigt att den tiden var så nära än. ( Nu)

Sen kommer dom hit och sover och imorgon är det syster hans som går på disco för att sedan ta med sig en kompis hem och sova här.

Dom har påsklov.

Vi våndas.

Kommentarer
Postat av: Malin på ön

Hjälp vad fort dom blir stora! Hoppas dom hade det kul,

Malin

2011-04-20 @ 09:42:43
URL: http://malinpaon.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag kan sluta blogga så underlättar det lite för dig ;)

2011-04-20 @ 20:42:38
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0