Idag har jag

Bakat en stor gräddtårta under finbordet.

Gömt mig för tjuvarna under köksbordet.

Stormat Bella och Markus rum med min kompanjon.

Byggt en tågbana.

Kört bil inne i ett hus.

Läst "Så fungerar din kropp" tre gånger. Fast jag hoppade över detaljerna då barn "tillverkas". Tycker inte att Emil behöver veta det än riktigt.

Blivit tillrättavisad av min snart treårige son två gånger. Först i soffan då det dragit över en stund på tiden, han är van att gå och lägga sig en viss tid varje kväll men eftersom vi nyss kom hem ifrån min mor och Thomas där vi ätit gott och lämnat av de stora barnen som vill sova där så ville jag sitta och gosa med honom en stund innan han skulle sova.
-Måste sova nu mamma.
-Inte vara vaken mer.

Okej in i sängen efter kvällsprocessen som fick skyndas på då han höll på att somna stående.

-Sov gott Emil säger jag i sovrummet.
-Sov gott mamma säger han.
-Natti natti Emil.
-Nattnatt mamma.
-Ses i morgon säger jag.
-Räcker nu mamma blir svaret då.






Kommentarer
Postat av: mormor

han är för go

2012-01-05 @ 23:04:50
Postat av: storasyrran

Haha han är ju skön!

2012-01-06 @ 10:08:48
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara

Aaaah så underbart!!!!

2012-01-08 @ 20:04:02
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0