Hm?

Det finns en grej jag funderar på. Ibland händer det att jag pratar med någon som har hund och då kan meningen dyka upp "Hon löper nu" mitt i samtalet. Och jo jag vet vad det innebär vi hade en tik när jag var liten men vad jag funderar på är: Vad förväntas det för svar av mig?

Det är som om att det vore lite mystik, lite underton i det hela. Hon löper nu!

Och jag kan aldrig komma på något annat svar än öh jaa..??

Blir dom besvikna hundägaren när jag inte klämmer ur mig mer än så?

Det hände nämligen idag igen. Så därför går jag och funderar på det nu igen.

Annars så bakas det härhemma. Jag är utkörd ifrån köket där Jarmo, Emil och Bella huserar så jag har tid att fundera på sådana här saker.


Kommentarer
Postat av: storasyrran

JA, alla har vi våra funderingar här i livet!

2012-01-16 @ 16:22:52
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Johanna björk

jadu Malin det var märkliga hundägare du träffat på :) du kan väl kontra med att berätta när du har mens, tycker att det är ungefär lika intressant. Gör det nästa gång så lär det nog vara hundägaren som låter aningen ointresserad .......får vi hoppas iaf.

2012-01-16 @ 19:15:57
Postat av: Carre

Hahaha, självklart måste du visa dig mer intresserad och typ fråga vilken vecka hon befinner sig, om det är höglöp osv. Vi galna hundägare tycker ju detta är mycket viktigt och måste tala om för alla vilka fertila hundar vi har. Dock får man vara tyst när man pratar med hanhundsägare, för många av dem tycker att löptikar ska hållas inomhus under löpperioden. Men nästa gång Buffy löper kommer jag garanterat skriva det på bloggen bara för din skull!!!

2012-01-17 @ 11:40:59
URL: http://carolasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0