Chocktillstånd

Jag fick en chock tidigare idag och befinner mig fortfarande i ett slags chocktillstånd. Dom spelade en låt med Helloween tidigare idag i Radio Skaraborg!! Tro det eller ej. Hederlig gammal hårdrock som ligger mig väldigt nära hjärtat.

Det som annars spelas på den radiostationen faller inte riktigt mig i smaken. Och då kanske ni undrar varför jag lyssnar på denna station då? Jo vi kör på rättvisa jag och arbetskollegan så varannan dag får radio Skaraborg ljuda ur högtalaren och varannan dag lyssnas det på 106.7 Hårdrocksklassiker.

Men idag var en seger.




Kommentarer
Postat av: storasyrran

http://www.google.se/search?hl=sv&cp=10&gs_id=1s&xhr=t&q=wetapunga+insekt&biw=1419&bih=711&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=EX0ZT8jAAcOI4gS95M3QDQ

2012-01-20 @ 15:43:39
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0