Sommarplaner

Jag har gått med halvfart i veckan då jag haft riktigt ont i halsen och känt mig lite  febrig på kvällarna men med en alvedon på morgonen så har man lyckats att pallra sig iväg till jobbet iallafall.

Och det fick jag lida för i helgen då jag dragit på mig en jäkla hosta och en mycket hes stämma. Men det är ju övergående så det är ju knappast någon större fara med det.

Sommaplanerna har tagit fart och en vecka vid Smögen är spikad och klar  och midsommarfirandet kommer om allt går enligt planerna firas med goda vänner och barn på en favoritcamping utanför Strömstad.

Två av mina smultronställen på en sommar! Tjihooo




Bild lånad från Fotoakuten



Kommentarer
Postat av: storasyrran

Underbart med sommarplanering. Vi har inte kommit så långt i tänket än..

2012-02-13 @ 12:16:55
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0