Halva veckan har då gått..

Nämen hej jag hade visst en blogg att vårda också. Det blir dåligt med inlägg mellan varven känner jag men så är det ibland. Möte i styrelsen hemma på gatan, möte på skolan med skolrådet.. men jag ska inte gnälla för det är självvalt. Och fördelen är ju att man blir insatt i vad som händer och sker. Och så ofta blir det ju inte men det har en vana att samla ihop sig allt på en gång.
Jag gjorde en lustig upptäckt häromdagen.
Jag kan somna gott på ett hårt golv. Emil satt och kollade på teve på golvet och jag halvlåg brevid och rätt som det var så väcktes jag av mina egna snarkningar.
Det kan ju bara betyda att man har en ung och viril kropp.
Eller?
Så måste det vara.
Intressant va?

Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha då har väl jag det också brukar vakna av mina egna snarkningar

2012-02-01 @ 22:00:02
Postat av: Sara

Jag brukar vakna av att jag dreglar. Dock inte på golvet utan mer på offentliga ställen som t ex på bussen. Charmigt.

2012-02-02 @ 08:10:33
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0