Alla Hjärtans Dag

Jag hoppas att alla som ville ha en extra fin dag idag fick det.
Själv är jag inte så mycket för alla hjärtans dag, jag skickade ett litet gullsms till barnen härhemma när jag var på jobbet för jag vet att dom uppskattar det men för min egen del så tycker jag snarare att man ska förgylla vardagen på mer oväntade dagar än bestämda som denna.

Semledagen däremot...  Den betyder mycket den för då har jag all världens ursäkter för att pressa i mig semlor hela dagen om jag skulle vilja det.

Ha en fin kväll iallafall.





Våffedagen är också viktig.



Kommentarer
Postat av: storasyrran

Spara ner den på din dator och lägg upp den.

ELLER: Öppna ett nytt inlägg och dra den från min blogg till ditt nya inlägg! Smidigt!



Hoppas du lyckas! Kram

2012-02-14 @ 21:47:09
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0