Snart helg!

 

Bella som varit hemma ifrån skolan ett par dagar med förkylning och huvudvärk var glad i hågen idag när hon kom hem.

Dom hade saknat mig vid bordet när vi äter berättade hon. Dom tycker att jag berättar så roliga historier när jag är där.

-Jaha vad berättar du för roligt då? frågade jag. -Om dig, när du kör bil. Alla dina roliga bilhistorier som hänt.

Jaha ja.. kul.

 

Apropå inget så har jag fått adventsstämning här hemma. Det hinns inte med att pynta i helgen så det fick bli igårkväll istället. Men jag har inte tänt dom än. Det är bara för er skull jag lät dom lysa upp några sekunder.

Nej här tänder vi först när helgen kommer.


Kommentarer
Postat av: kajsa

så fint =)

2011-11-24 @ 21:40:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: mamma

vad fint det blev

2011-11-24 @ 22:13:06
Postat av: storasyrran

Här lyser det för fullt! Underbart mysigt! Snygga gardiner du har! blink blink

2011-11-25 @ 13:23:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0