Slut på snustider

Jag ska ta min sista prilla ikväll. Japp! Sådär bara! Finito!

Och inget nikotintuggummi, eller något annat i snusväg. Bara sluta helt tvärt sådär. (Och nej jag är inte gravid)

Så det kommer att vara min vilja mot min vilja som gäller.

Jag funderar allvarligt på att skriva ett vackert brev till familjen där jag förklarar hur mycket jag älskar dom och vad dom betyder för mig. Och att dom kan försöka tänka på hur gullig jag är egentligen..

Så  kan dom springa och läsa det när mitt humör sätter in. Vad ni ska läsa kan jag dessvärre inte svara på för det lär ju märkas här med. Mitt nya jag utan snus alltså.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Heja Malin!!!

2011-11-14 @ 19:28:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna Karlsson

Tack:)Jaa va bra..hoppas det går bra,svårare än att sluta röka har jag hört.



Lycka till!

2011-11-14 @ 20:37:04
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0