Bilfixarkväll!

Inte nog med att jag är den okrönta drottningen av bonnabränna på sommaren, den utnämnda mästarinnan på att snarka högst och värst i familjen utan jag är också grym på att tillverka fina saker i lera!

Ser ni?

 

Fint va! För man ser väl att det är två bilar på en bilbana. Jag har gjort den stora delen som består av bilar och bilbana enligt lillemans önskemål. Själv har han satt på däcken. De små blåa och röda plupparna. Och den lilla blåa pluppen till vänster är en cykel som hänger på därbak.

 

Och det ser ut som att jag inte kommer att få mer koll på vilka ni är som läser. Men det gör inget, man kan inte alltid få som man vill.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag läser :)

2011-11-29 @ 21:45:02
Postat av: storasyrran

Cykeln var bäst!

2011-11-30 @ 09:23:08
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0