Så snopet!

Emil hade målat ett färgsprakande konstverk med hjälp av målarfärg och vatten häromdan och jag hade lagt det på köksbordet för torkning. Jag gick och ordnade lite hemma samtidigt som jag planerade vart jag skulle hänga upp denna vackra målning.
Som vanligt hade barnen kompisar hemma.

Jag har ett ärende ut i köket och slänger en blick på det lilla konstverket och ser..
Men va ... säger jag högt för mig själv.
Jodå. Färgen och penseln stod kvar brevid teckningen och tydligen såg det väldigt lockande ut för där, rakt ovanpå hela Emils verk så hade en av barnens kompisar målat sitt eget namn med stora vackra bokstäver.

Jag sa inget till henne.
Och jag slängde det lilla verket.

Fanns liksom inget kvar att spara.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Egocentriska unge... hade du inte bara lust att skicka hem henne??



Fint foto förresten, när han går och håller glamorösa mamman i handen!!! Kramar

2011-05-18 @ 23:10:13
Postat av: Mamma Stina

Så sant! Hittade en annans historia på Facebook idag - sista chansen togs.

Ha en fin dag!

2011-05-19 @ 08:15:20
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Nej så trist!! Att dom ska vara snabba dom små. Emil får helt enkelt måla ett nytt fint, färgsprakande konstverk!

2011-05-19 @ 08:26:21
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0