Jag förlorade..

Familjen vann idag. Jag förlorade.
Det blev hämtmat vilket jag inte är sådär jättemycket för. Tror att magen reagerar på flötet.. Hm bara ordet flöt..??
Jarmo och Emil ligger och sussar gott.
Emil för natten och Jarmo för att han ska jobba natt. Han är ju van sen förr och jag med för den delen.

Det var när Markus och Bella var små minisar. Sex år jobbade han natt och det funkade faktiskt. Men det hör väl till småbarnstiden, man får någon superenergi från vart vet jag?

Tur är väl det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Malin på ön

Jag var såå sugen på lite thai hämtmat igår, men det blev inget tyvärr! Gott ibland åtminstone, må så gott,

Malin

2011-05-19 @ 22:14:15
URL: http://malinpaon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0