Blandad helgkompott

Har även denna helg bestått av. Gårdagen inleddes med den vårliga städdagen här på området då alla hjälps åt att kratta, städa upp och lacka in träredskapen på lekplatsen. Efter det bjöds det på korv och bröd som barnen glatt mumsade i sig. (Hemma duger det dock inte längre med korv)

Kvällen rundade jag av med att sticka iväg till mor min och spela kort och dricka lite vin. Min moster och en vän till dom var där och det bjöds på många skratt.

Denna dag började med att jag bjöds på en dunderfrukost av min kära sambo för att senare avslutas på kalas hos en kär vän till oss.

Och nu ska jag hämta in vildarna som badar. Nej ingen sol här däremot regn men tydligen är det skönt i poolen.

Ha en skön söndagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0