Award



Tack Pernilla för denna fina Award! Jag tar mig an utmaningen och berättar fem fakta om mig.

1. Jag är förmodligen en av de få kvinnliga varelser i detta land som aldrig tittat på brudklänningar.

Det slog mig häromkvällen då syrran var hemma och vi satt och kikade på klänningar som vi ska ha som gäster på bröllop i sommar.

Vill du se min klänning jag ska ha när jag gifter mig frågade syrran. Den här bestämde jag mig för när jag var 25 år fortsatte hon och visade den på datorn. (Hon är 32 år nu)

Det var då det slog mig att jag har aldrig tittat på sånt. Aldrig kollat brudkläder och aldrig drömt om bröllop.

 

2. Jag kan inte lägga mig och sova förrän jag gjort min process. Skaka kudden, skaka ner täcket noggrant i påslakanet och ta bort minsta lilla veck på lakanet. Har gjort så i hela mitt liv så länge jag kan minnas.

 

3. Jag tycker om konst, vackra landskap, kullerstensgator, havet, utmaningar, smågodis, intressanta människor, ett glas vin på vår altan i trevligt sällskap.

 

4. Jag har drömt sanndrömmar sen jag var liten.

 

5. Jag blir lätt rastlös men det har tack och lov minskat med åren. När jag kommer på något som ska göras så ska det göras med en gång. Helst igår.

Jag är en planeringsmänniska och gillar att ha koll på läget.

 

Då tar jag och skickar vidare denna utmaning och Award  till Sara, Malin och Rozie


Kommentarer
Postat av: Rozie

Tack sötaste, vännen! Du gör mig så glad! Jag tar itu med denna AWARD i helgen, då jag har mer tid. Måste fundera lite...



Kramar / Rozie

2011-03-24 @ 21:53:57
URL: http://ruggugglan.wordpress.com/
Postat av: Rozie

Har redan fixat det... Kram! ♥

2011-03-25 @ 10:01:27
URL: http://ruggugglan.wordpress.com/
Postat av: Lilitha

Vad trevligt...då vet man lite mera om dig...



Ha en underbar helg söta du...

Kram Lilitha

2011-03-25 @ 11:03:16
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket kära du! :)



Tar mig an detta så fort tiden finns.



Kram!!!!

2011-03-25 @ 12:19:08
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0