Så typiskt mig

Stora barnen har blivit upphämtade och minstingen sover sen ett par timmar.

Han har mindre feber idag men är forfarande inte helt feberfri.

Hade resten av familjen varit hemma nu hade vi intagit lite kvällsmackor och te vid åttatiden.

Middagen brukar variera runt fyra fem. Men kvällsmaten brukar bli sen eftersom barnen har sina aktiviteter på kvällarna.

Men nu är ju inte dom hemma och Jarmo jobbar.
Som förresten jag är glad för. Han sökte nytt jobb förra veckan  och fick det. Så nu slutar han där han varit trotjänare i femton år för ett annat.

Det ska vi fira i helgen.

Vart var jag? Jo då glömmer jag att äta.


Vilken tur att jag och Emil är bortbjuden på kvällsmat hos en vän inne i Lidköping på torsdag.
Bara Emil blir bättre snart.



En febrig lillebror






Kommentarer
Postat av: Malin på ön

Fina bilder, hoppas han kryar på sig!

/Malin

2011-03-23 @ 10:35:24
URL: http://malinpaon.blogspot.com/
Postat av: Em

Grattis till Jarmo!! Hoppas Emil mår bättre... Och att de stora har det toppen i Finland!!

2011-03-23 @ 19:03:56
Postat av: Sara

Hallegosingen vad fina kort. Och jag är sååå imponerad av Emils kaluffs.



Vad kul o spännande med ett nytt jobb :)

2011-03-23 @ 20:31:06
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0