Idag har jag

haft en tyngre dag på jobbet. 40 kg potatisklyftor värmer man inte i en handsvepning direkt.


Lämnat in kläderna inför klädbytardagen imorgon.

Fått hem två trötta men lyckliga ungar från Finlandsresan.

Finbesök från Alingsås. ( Jarmos kära kusin och vän)

Avnjutit årets första grillade måltid.




Presenter till Emil från resenärerna.



På med jackorna innan grillningen.

(Jag hajade till när jag tittade igenom korten jag tagit eftersom orben till höger är så stark.)

Trevlig helg!!








Kommentarer
Postat av: Sara

åh jag missade parken idag. Sjuk son :(((



Typiskt. Hoppas ni hade en trevlig dag och fick sålt massa samt fyndade :)

2011-03-27 @ 21:48:21
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0