Jo men visst

är jag här.

Ibland är det så mycket man vill skriva ner. Fast det blir inget sammanhang.
Helgen som var trevlig på alla sätt och vis. Äventysrbadet i Skövde med familjen och goda vänner.

Kvällen avslutades borta hos dom med kortspel, vin och sommarplaner.

Gårdagen som bestod av en enda "jag blir inte färdig med nåt känsla".

Möte efter jobbet som jag inte hann stanna kvar på helt eftersom jag redan var sen till dagis. Dom visste att jag var på möte men det drog ut på tiden. Och jag gillar inte att komma sent.

Hemma sent, slänga i Emil en macka samtidigt som jag fick ordna skjuts  för Bellas del hem från fotbollsträningen.

Knappt så att jag hann säga hej till Markus. På med kläder på Emil igen, iväg med Bella och ett par andra tjejer till fotbollen.

Hem igen och då var det ju snart dags för Emil att sova...

Jarmo jobbar eftermiddagsvecka, det framgår tydligt va?

ja.. sådär höll det på igår.

Irriterad antikänsla som höll i sig just för att jag inte hann med.

Avskyr verkligen den känslan.

Att inte hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0