Humörsvängningar?

Det är sällan jag bloggar om de stora barnen här hemma. Just därför, att dom är stora. Men vissa saker kan jag ändå inte låta bli att skriva om. Den här händelsen kommer jag att påminna Bella om när hon kommer upp i tonåren.

Sen finns det andra små saker som förgyller dagen.. Som idag tex när det kom ett par svarta mjukisbyxor utfarande ur hennes rum. Jag hade lagt in dom där igår, imorse låg dom på golvet i hallen så jag la in dom igen i hennes rum.

Dom här byxorna är ju INTE MIIIIINA vrålades det därinne. Samtidigt som hon bytte linne efter linne inför fotbollsträningen.

Tillslut kom hon ut i ett snyggt leopardlinne. Då kunde vi inte hålla oss för skratt längre och försökte på ett fint sätt lägga fram att det var ju fotbollsträning hon skulle på.

Inte fest.

Härlig kontrastvärld vi lever i.

En liten och två större barn.

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Haha=)

2011-01-18 @ 11:59:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag förstår mer o mer vad jag har att se fram emot :P

2011-01-18 @ 21:04:10
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0