Ge mig en Semla så blir jag nöjd!!

Men hur är jag egentligen? Jag råkade läsa ordet Semla häromdan...  Och blev genast sugen såklart.

Nu såg jag på FB att någon jäkel laddat upp en fin bild på en  stor semla som människan skulle sätta i sig.

Så nu sitter jag här igen och är sjukt sugen!

Nope jag kan inte åka iväg och köpa det någonstans eftersom Jarmo jobbar eftermiddag. Barnen ni vet.

Nej, jag tänkte inte på det tidigare idag eftersom jag inte var sugen då.

Skitans också!

Tänker inte lägga upp en bild på en semla här inte.

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Det åt jag idag..fast den var inte särskilt god..så den hade lika gärna kunnat kvitta :-)

2011-01-12 @ 17:24:52
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0