Envisa snöfa...

Emil sov lite längre idag så jag var på gott humör tills jag tittade ut.

Jag har faktiskt lyckas att förtränga snön ute ett tag nu men nu gick det inte längre.

Mängder av snö.

Igen.

Jaja det är övergående. Som tur är!

Just nu är det livat värre här. Min bror är här med sina två småkottar så dom håller låda med Emil.

Jarmos kusin från Alingsås kom hit igår och stannar tills imorgon så det är fullt hus.

Så det blev trots snön en trevlig start på denna dag.

Vinner jag på Harry Boy ikväll så är lyckan gjord.

Räkna med att jag drar snabbt som attan till ett varmare land.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Ja det vore underbart med värme!



Jag tycker om snön men nu är det så halkigt och farligt ute..

2011-01-15 @ 12:54:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0