Djupt imponerad av mig själv...

Jag är grymt imponerad av mig själv. Jag har gjort världens inköp till både mig och Jarmo.

Något som egentligen borde gjorts för tolv år sedan när Markus föddes, eller nja tio år sen då.

År efter år har jag stått och tittat med en blandad känsla av avund och äsch jag klarar mig alltid, på de andra brevid.

Det har varit i alla möjliga sammanhang. Fotbollsmatcher med barnen (som är mååånga) utflykter med dagis, semesterfirande...

Oftast på våren då det blivit en smula kallt i sammanhanget.

Men nu ser ni, jag har äntligen tagit steget fullt ut i vuxenvärlden.

Jag har köpt regnjackor till oss!!

Hundra spänn styck på Järnia.

Det var inte så mycket att tveka om längre då.

Att jag är grym eller??



Nästa vinter kanske jag köper mig själv ett par termobyxor också!
För det äger jag inga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra. Man ska inte gå ut för hårt. Utan bit för bit så blir det perfa.



Och du - Järnia o Du är lika grymma!!! :)

2011-01-19 @ 14:45:41
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0