Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Anna och det är klart jag antar utmaningen!

Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat i snart ett och etthalvt år. Så jag är hyfsat ny på detta område.

Hur många bloggar återvänder du till dagligen?

Kan vara mellan femton- tjugo stycken. En del har jag länkat till, en del inte.


Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

Dom flesta jag läser är dagboksbloggar. Fast olika typer av såna. Jag gillar att ha blandningen av familj  och personliga funderingar. Men en del är ämnesbloggar också.


Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

Jag skulle aldrig få för mig något annat. Då försvinner ju vitsen, om man inte kan vara sig själv.


Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Jag har min gräns. Sen beror det på från dag till dag hur personlig jag är. Ibland blir det bara sakliga inlägg. Ibland mer privata funderingar och tankar.
Men det är ju fortfarande jag som bestämmer hur privat jag vill vara.
Ibland kan det vara skönt att skriva ut!


I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?

Jag började inte blogga för att få bekräftelse, jag började för att jag ville skriva helt enkelt.
Jag funderade i ett halvår innan jag bestämde mig.
Men självklart är det roligt när man får kommentarer.


Har du träffat människor IRL, efter att ha träffat dem via bloggen?

Nej det har jag inte gjort. Men jag har fått många vänner i denna för mig nya värld.


Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?

Ja det kan det säkert vara. Fast i olika sammanhang då som tex ålder, kändisskap mm...


Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?

Om det skulle ta alldeles för mycket tid eller om jag skulle börja tänka inlägg som skulle jag skulle skriva flera timmar senare.


Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?

Hm.. ja. Det tror jag eftersom det är något jag verkligen gillar. Trots att man kan få lite spel på texten som just nu vägrar göra som jag vill. Skulle haft finstilt under alla frågorna men det ville sig inte..


Jag utmanar:

Sara

Marie

Bea

Carre

















Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Kul!

2011-02-11 @ 09:48:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0