Nattliga bravader

Sent häromkvällen fick jag för mig att skrämma Jarmo.

Det var mörkt, vi skulle gå och lägga oss och han borstade tänderna gåendes i hallen.

Den lilla fan flög i mig och jag smög in i Bellas rum, la mig på golvet på alla fyra och väntade.

När han kom gående förbi flög jag ut och tog tag i hans fötter.

Det slutade med att jag höll på att gå under av skratt.

Därnere på golvet.

Jarmo var mindre road.

Du är ju ...  sjuk..? öh mindre normal konstaterade han.

Fast jag tycker nog att han borde ha vant sig nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Sara

He he he - du är det dawda är i vårt äktenskap.... tokig :D



Bra jobbat!!!! <3

2011-02-01 @ 20:25:17
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Em

Haha! Fast jag ska säga dig att det är inte så kul att bli utsatt då Johan gjorde exakt samma på mig, å jag var nära på att slå till han hårt, fick en knäpp trodde det var på riktigt sen bröt jag ihop!! Men Johan tyckte det ju var kul... = ) payback time!!

2011-02-01 @ 21:18:00
Postat av: Mamma

hahahha...det har du fått efter mig , gillar att skrämma Thomas ( han blir skiträdd) och tycker det är mindre roligt

2011-02-01 @ 22:09:49
Postat av: Marie

Ha ha ha haaa! Helgalet=-D!!!!

2011-02-01 @ 23:41:48
URL: http://www.motnyaml.blogspot.com
Postat av: Äcka

Haha! Fy fan vad roligt! Det ska jag testa hemma någon gång :)

2011-02-02 @ 12:16:22
Postat av: Thomas Björk

Vet hur det är att bli skrämd.Tur är att man har ett hjärta som håller.

har försökt med samma medecin tillbaka,men det funkar inte alls.

2011-02-02 @ 20:25:52
Postat av: Anna Auf Rubenstein

mooooohhhhhhaaaaaaaaaaaaa

2011-02-03 @ 09:37:27
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0