Redan torsdag...

Vilken lättnad att se att äntligen så börjar Emils hud att se bättre ut. Förkylningen har släppt för honom och då märks det genast. Och man kan slappna av lite.

Lilleman i huset som jag börjar märka har ärvt fler egenskaper av mig. Han skrattar högt åt sina egna tokigheter som han hittar på (kan väl jämföras med mig ibland då jag har jättekul men tydligen ingen annan)
Speciell humor ja.

Sen har han en vana att  stoppa in fingrarna i allt möjligt för att därefter fastna. I tid och i otid.

Jag är (var) likadan. Jag fastnade bla i både en igelkottsmun och i en musmun när jag var liten. Just för att jag inte kunde låta bli att stoppa in fingret och då.. bet dom mig det är klart.

Häromdagen så var det barnens "snälla" hamstrar när jag var där med fingrarna.

En orm fick jag syn på en sommar när jag inte var alltför liten och rent refleksmässigt var jag där med handen igen.

Den drog sig undan som tur var.

Jaja idag har vi iallafall bakat julgodis!!  Gott blev det och risken att den finns kvar till själva jul är väl minimal.



Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja, men varför spara allt till jul? Då är man ändå dömätt på julmat och kan inte njuta på samma sätt!

2011-12-08 @ 21:50:45
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna

MM gott med julgodis..jag ska baka lite med kidsen i helgen var det tänkt. Kram

2011-12-09 @ 13:15:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Du är så rolig! :D Och vad skönt att Emils eksem börjar bli bättre. Kram!

2011-12-13 @ 21:40:59
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0