Blixten Mc Queen!

Nu när lilleman slocknat för natten så kan jag ju passa på att visa er två av julklapparna som vi har köpt.. Alltså han kan ju inte läsa men han kanske börjar ana oråd om han ser dessa bilder på en för honom bekant sida.





En Blixten Mc Queen filt.
Han älskar att sitta och gosa med en filt till morgon eller kvällsvällingen, så en med hans favorit på kommer att bli succe.




Jo han är kanske lite för liten för en armbandsklocka men jag kunde inte motstå denna.

En stor bilbana har också inhandlats men där lär han väl förmodligen få konkurrans ifrån de andra medlemmarna i familjen...
Pyssel och memory   blir det också men det här är det som köpts för stunden.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Söta!

2011-12-04 @ 21:42:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara

Bilar är populärt här hemma oxå. Och vilken fin filt! Å andra sidan vet jag ju sen innan att du delar min goda smak gällande inköp till barn ;)



2011-12-08 @ 08:22:34
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0